Атмосфера в класі може впливати на навчальні результати учнів

Результати PISA–2009 показують, що дисциплінарний клімат тісно пов’язаний з навчальними досягненнями учнів: вони мають менше проблем з дисципліною й краще навчаються, коли розуміють, що вчителі сприймають їх серйозно.

Учні, які навчаються в школах із частими дисциплінарними проблемами, мають гірші результати навчання, оскільки вчителі змушені витрачати більше часу на створення робочої атмосфери перед початком занять.

Однак з’ясувалося, що уявлення про те, що кожного року дисципліна в школах погіршується, а вчителі втрачають контроль над учнями під час своїх занять, є міфом. За даними PISA–2009 більшості учнів подобається навчатися в добре зорганізованому середовищі. А проаналізувавши дані з 2000 до 2009 років, фахівці дійшли висновку, що дисципліна в школах не тільки не погіршилася, але й у більшості країн покращилася.

Більше інформації – у звіті «Чи погіршилася дисципліна в навчальних закладах?» у рубриці «PISA. У центрі уваги».

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*