Покращення успішності «слабких» учнів у читанні не тільки можливе, а й необхідне

Дослідження PISA засвідчило, що покращення успішності «слабких» учнів у читанні не тільки можливе, а й необхідне, оскільки це сприяє подоланню нерівності в результатах навчання учнів із читання й покращенню загальних результатів країни в цій галузі.

У 2000 і 2009 роках провідною галуззю циклів PISA було читання. Отже, фахівці мали можливість ретельно відстежити зміни в результатах учнів у читанні за цей період. Їхні висновки представлені в тематичному звіті.

Зокрема, фахівці з’ясували, що:

  • усі країни мають можливість покращити результати своїх учнів у читанні;
  • покращення результатів PISA найменш успішних учнів не обов’язково негативно впиває на результати сильних учнів;
  • покращення навчальних результатів найменш успішних учнів зазвичай допомагає досягти більш справедливих результатів навчання для всіх;
  • ґендерний розрив у результатах із читання став навіть ще більшим із 2000 до 2009 року: дівчата суттєво випереджають хлопців.
Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*