Навіть учні з несприятливими передумовами навчання здатні досягати успіху

У п’ятому тематичному звіті ОЕСР на підставі результатів дослідження природничо-наукової грамотності (дані PISA-2006 і PISA-2009) подано висновки фахівців щодо освітніх перспектив учнів, які мають несприятливі передумови для навчання (низький соціально-економічний статус, погані школи тощо).
З’ясувалося, що такі учні не приречені мати низькі навчальні результати. За даними дослідження 31 % серед учнів з несприятливими передумовами для навчання з усіх країн-учасниць PISA мають високі результати в дослідженні PISA.

Учні з несприятливими передумовами навчання й достатньо високими результатами PISA названі в дослідженні «стійкими». «Стійкі учні» в усіх країнах світу мають деякі спільні характеристики – вони багато часу проводять на заняттях за розкладом у школі, а також часто більш умотивовані, ніж їхні однолітки.

Результати дослідження допомагають зрозуміти: коли учням з несприятливими передумовами для навчання надано відповідні можливості, вони часто мають кращі результати, ніж передбачалося. Завдяки наданим їм рівним можливостям у навчанні, сприянню розвитку їхньої мотивації й упевненості в собі вони зрештою зможуть використати свій потенціал.

Докладніше про висновки фахівців читайте у звіті «Як деякі учні долають труднощі, пов’язані з неналежними передумовами їхнього навчання?»

Опубліковано в Новини Мітки: , , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*