Опубліковано посібник «PISA: природничо-наукова грамотність»

Пропонуємо ознайомитися з підготовленим до видання фахівцями УЦОЯО посібником, який містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA для оцінювання природничо-наукової грамотності 15-річних осіб.

Видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання.

«PISA: природничо-наукова грамотність» читати.

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*