Публікації

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи дійсно існує «другий шанс» в освіті?»

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи мають більший потяг до навчання учні, яким школи пропонують позакласні заходи?»

img_07112016_123355

Посібник «PISA: математична грамотність»img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Великі міста: освітній актив країни або її зобов’язання?»

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги.Чи може стратегія нарахування заробітної плати, що відповідає продуктивності праці вчителів, покращити викладання в школі?»»

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги.Чи є зеленими сучасні учні 15-річного віку?»

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги.Чи допомагають кошти отримати високі результати в PISA?»

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги.Чи готові дівчата і хлопці до ери цифрових технологій?»

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги.Як пристосовуються системи освіти різних країн до збільшення кількості учнів-іммігрантів?»

img_07112016_123355
Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи впливають автономність, а також підзвітність школи на навчальні досягнення учнів

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи впливають автономність, а також підзвітність школи на навчальні досягнення учнів?»

img_07112016_123355Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи учні сьогодні читають для задоволення?» 

img_07112016_123355
Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Які професії обирають хлопці, а які – дівчата?» 

img_07112016_123355

Головко М. В., Науменко С. О. «РІSА-2018 як індикатор стану загальної середньої освіти в Україні» // Український педагогічний журнал Інституту педагогіки НАПН України. – 2017. – № 2.img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Яке значення для освітньої системи має те, що учнів залишають на другий рік або відраховують зі школи?» 

img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Як деякі учні долають труднощі, пов’язані з неналежними передумовами їхнього навчання?» 

img_07112016_123355

Посібник «PISA: природничо-наукова грамотність»img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи погіршилася дисципліна в навчальних закладах?» 

img_07112016_123355

Посібник «PISA: читацька грамотність»img_07112016_123355

Тематичний звіт «PISA. У центрі уваги. Чи окупаються інвестиції в позакласні додаткові заняття?» 

img_07112016_123355

Тематичний звіт за результатами аналізу та порівняння даних PISA 2000 і 2009 років: «PISA. У центрі уваги. Підвищення результатів навчання: починати потрібно зі слабких учнів» 

img_07112016_123355

Тематичний звіт за результатами дослідження PISA–2009: «PISA. У центрі уваги. Чи гарантує відвідування дошкільного навчального закладу кращі результати навчання в школі?» 

img_07112016_123355

Узагальнений звіт за результатами дослідження PISA–2015: «PISA-2015. У центрі уваги: результати» 

img_07112016_123355


Інтерв’ю національного координатора дослідження PISA-2018 в Україні Вакуленко Тетяни для видання «Дзеркало тижня», журналіст – Оксана Онищенко (16 грудня 2016 р., м. Київ)
img_07112016_123355


Вакуленко Тетяна, Ломакович Світлана PISA 2018: Що отримає Україна?
img_07112016_123355


PISA. Програма міжнародного оцінювання учнів: [Інформаційні матеріали]: [буклет] / укладачі Т. Вакуленко, С. Ломакович; Український центр оцінювання якості освіти. – К., 2016. – 36 с.
img_07112016_123355


Інтерв’ю з експертом ОЕСР щодо підвищення спроможності країни до організації, проведення та використання результатів PISA – Фернандо Картрайта (30 червня 2016 р., м. Київ)
img_07112016_123355


Проект PISA (стан і виклики). Відкритий лист: Андресу Шлехеру, ОЕСР, Париж / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2016. № 14- 5. – С.58 – 65.
img_07112016_123355


Ломакович С. В. , Панченков А. О., Терещенко В. М. Участь у проекті PISA як потенційна можливість побачити вітчизняну освіту без «прикрас» / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2015. № 11 – 12. – С.19 – 23.
img_07112016_123355


Програма міжнародного оцінювання учнів PISA: вимірювання читацької грамотності / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2012. № 1 – 2. – С.61 – 84.
img_07112016_123355


Програма міжнародного оцінювання учнів PISA: вимірювання природничої грамотності / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2012. № 3 – 4. – С.2 – 15.
img_07112016_123355


Програма PISA (програма міжнародного оцінювання учнів) / Вісник. Тестування і моніторинг в освіті. – 2011. № 11 – 12. – С.39 – 68.

img_07112016_123355