Фахівцями УЦОЯО підготовлено посібник «PISA: читацька грамотність»

Видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA стосовно читацької грамотності 15-річних осіб.

В окремому розділі посібника подано завдання й характеристики щодо їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці.

Видання адресоване широкому колу освітян – учителям, ученим-педагогам, методистам, авторам підручників і навчальних посібників із читання, мови й літератури, фахівцям у галузі освітніх вимірювань, а також учням/студентам закладів середньої загальної освіти.

«PISA: читацька грамотність» читати

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*