Чи вдаються країни до політичних кроків для вдосконалення своїх систем освіти з погляду рівних і справедливих освітніх можливостей?

Результати PISA вказують на те, що жодна із країн або економік ще не досягла створення такої системи освіти, яка надавала б усім учням абсолютно рівні й справедливі освітні можливості. Проте деякі країни й економіки значно більше наблизилися до цієї мети, ніж інші.

Деякі країни й економіки показали, що підвищити рівність і справедлівість освітніх можливостей можна водночас із підвищенням середнього результату PISA, і досягти цього можна відносно швидко.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*