Чи впливають автономність, а також підзвітність школи на навчальні досягнення учнів?

У країнах, де школам надають більше автономії щодо змісту навчання й системи оцінювання навчальних досягнень, в учнів спостерігається тенденція отримувати кращі результати PISA – за даними дослідження PISA-2009.

У деяких країнах школи публічно звітують про навчальні досягнення своїх учнів. Коли ці школи одночасно мають ще й автономність у розподілі ресурсів, їхні учні показують кращі результати в навчанні порівняно з учнями тих шкіл, де такої автономії й підзвітності немає. У країнах, де відсутня практика оприлюднення результатів навчання, учні школи з ширшою автономністю в розподілі ресурсів мають гірші результати PISA.

Пропонуємо ознайомитися зі звітом за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*