Чи впливає кількість учнів-іммігрантів в різних країнах на результати PISA?

У період із 2000 р. до 2009 р. у країнах ОЕСР частка учнів-іммігрантів зросла на 2% і на момент проведення PISA-2009 становила більше 5% від загальної кількості учасників тестування в 13 із країн ОЕСР і партнерських країн ОЕСР й економік, які брали участь у дослідженні.

У більшості країн учні-іммігранти мають нижчі результати PISA, ніж учні, які є корінними мешканцями в країні, де вони беруть участь у дослідженні. У багатьох країнах різниця між результатами є досить великою. Проте в Австралії, Бельгії, Канаді, Німеччині, Новій Зеландії й Швейцарії цю різницю в результатах удалося зменшити, а в деяких випадках – зовсім подолати.

Пропонуємо ознайомитися зі звітом за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*