Чи впливає поділ на групи й відбір учнів для навчання в різних закладах освіти на їхню мотивацію до навчання?

Мотивація є критичним чинником для бажання учнів навчатися в закладі освіти й поза ним. Маючи однаково високі очікування щодо кожного учня й забезпечуючи в освіті практики, які дають змогу всім учням мати однакові освітні можливості, країни можуть сприяти підвищенню рівня мотивації учнів до навчання.
Під час анкетування PISA-2012 учні мали можливість відповісти на запитання про те, наскільки вони мотивовані до вивчення математики тим, що усвідомлюють переваги від її знання для їхнього майбутнього навчання або роботи. У середньому по країнах-членах ОЕСР: 75 % учнів погоджуються або повністю погоджуються, що варто зусилля, витрачені на вивчення математики, варті того, тому що математика допоможе їм у роботі, яку вони хочуть мати в майбутньому; 78 % учнів погоджуються або повністю погоджуються, що вивчення математики допоможе їм мати кращі кар’єрні перспективи; 66 % учнів погоджуються або повністю погоджуються, що математика знадобиться їм у процесі подальшого навчання за обраним напрямом; 70 % погоджуються або повністю погоджуються, що вивчення різних математичних тем допоможе їм працевлаштуватися.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*