Чи дозволяє система використання ваучерів на навчання створити рівні можливості для всіх учнів?

Зазвичай приватні школи більше приваблюють учнів зі сприятливими соціально-економічними передумовами для навчання. Проте різниця між соціально-економічними характеристиками державних і приватних шкіл зменшується, коли приватні школи отримують більше фінансування за рахунок державних коштів.

За даними дослідження PISA-2009, різниця між соціально-економічними характеристиками державних і приватних шкіл є вдвічі більшою в тих країнах, де застосовується система універсальних ваучерів на навчання, ніж у тих, де держава використовує цільові ваучери на навчання.

 

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*