Чи доступна дошкільна освіта тим, хто її найбільше потребує?

У кожному циклі результати PISA доводять, що, незалежно від соціально-економічних передумов для навчання учнів, у 15-річному віці ті з них, хто відвідував заклад дошкільної освіти не менш ніж один рік, зазвичай отримують вищі результати з математики, ніж ті, хто не відвідував їх у ранньому віці.

Крім цього, результати PISA показують, що до закладів дошкільної освіти набагато частіше йдуть ті діти, які вже й так мають сприятливі соціально-економічні передумовами для навчання, а не ті, у кого цих передумов немає. Цей факт сигналізує про те, що країни мають докладати більше зусиль до забезпечення всіх сімей, особливо сімей із низьким соціально-економічним статусом, доступом до високоякісної дошкільної освіти й до інформації про такі освітні послуги поблизу місця їхнього проживання. Як державні, так і батьківські інвестиції в дошкільну освіту із часом дають свої плоди.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.   

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*