Чи дійсно існує «другий шанс» в освіті?

За результатами спеціального дослідження (програма «Молодь у період дорослішання»), проведеного в Канаді з використанням результатів тестування PISA, рівень читацької грамотності 15-річних учнів дозволяє досить чітко прогнозувати читацьку грамотність тих самих учасників тестування в 24-річному віці.

Водночас дослідження показало, що незалежно від рівня читацьких умінь, сформованих упродовж навчання в школі, 15-річні підлітки можуть продовжувати вдосконалювати їх у подальшому житті. Цей факт вказує на те, що жодна людина, яка отримала середню освіту низького рівня, не приречена все життя мати низький рівень читацької грамотності. Тим, хто раніше не мав сприятливого навчального середовища, можуть допомогти навчальні програми, які надають другий шанс отримати якісні знання й уміння.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*