Чи мають сучасні 15-річні підлітки почуття відповідальності за стан довкілля?

За даними PISA-2009, у країнах ОЕСР більшість 15-річних учнів мають певні знання про проблеми довкілля; вони також відчувають, що загрози довкіллю турбують як їх самих, так і інших мешканців їхньої країни.

Наукові знання про проблеми довкілля, які постають перед людством, – це ключовий чинник, який вказує на вміння учнів реально їх оцінювати. Учні, яким бракує наукових знань, систематично недооцінюють час, потрібний людству для того, щоб знайти способи розв’язати окремі з проблем довкілля, наприклад, проблеми утилізації ядерних відходів або запобігання вимиранню деяких видів рослин і тварин на Землі.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*