Чи може стратегія нарахування заробітної плати, що відповідає продуктивності праці вчителів, покращити викладання в школі?

У ході дослідження PISA було встановлено, що у країнах, де учні на тестуваннях PISA показують високі результати, заробітна плата вчителів зазвичай є високою.

У таких країнах важливу увагу у питанні фінансування освіти приділяють підвищенню якості викладання, а не зменшенню кількості учнів у класах або іншим заходам, які лише на перший погляд можуть покращувати результати навчального процесу. Сьогодні не всі національні бюджети мають можливість платити вчителям більше. Тому у багатьох країнах планують підвищення заробітної плати тільки у тих школах, де є гострі матеріальні потреби або не вистачає вчителів. У великій кількості країн школам було дозволено розробляти гнучкі схеми нарахування заробітної плати.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*