Чи отримують вищі результати в дослідженні PISA учні тих класів, у яких немає проблем із дисципліною?

За даними PISA-2009, кращий поведінковий клімат у класі сприяє досягненню вищих результатів у навчанні й не залежить від загального соціально-економічного профілю закладу освіти.Більшість учнів повідомляє, що на уроках рідної мови або мови, якою проводиться навчання в їхньому закладі освіти, у їхніх класах немає проблем із дисципліною. Учні з несприятливими передумовами для навчання частіше навчаються в класах, де є проблеми з дисципліною, ніж учні зі сприятливими передумовами для навчання.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Категорії