Чи прагнуть учні успішно навчатися?

За даними PISA-2009, учні, які переконані, що для успіху в навчанні варто докладати зусиль, зазвичай мають значно вищі результати PISA з математики, ніж інші учні. У більшості країн чимало учнів упевнені, що високі освітні досягнення в основному є результатом наполегливої праці, а не успадкованого інтелекту. Цей факт свідчить про те, що освіта та її соціальний контекст допомагають прищеплювати такі цінності, які сприяють підвищенню освітніх досягнень.

Деякі прийоми, які вчителі використовують для активізації пізнавальної діяльності учнів, особливо корелюють із бажанням учнів навчатися. Це, наприклад, пропонування учням задач, які передбачають міркування, які не мають очевидних розв’язків; орієнтація учнів на те, щоб вони вчилися на власних помилках, та ін.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*