Що говорять результати учнів-іммігрантів у дослідженні PISA про якість систем освіти різних країн та економік?

Учні-іммігранти, які переїхали з однієї країни до іншої та, як наслідок, мають багато спільного з погляду культурних особливостей з учнями зі своєї рідної країни, у різних країнах показують різні навчальні досягнення.

Різниця між результатами PISA учнів-іммігрантів та учнів-автохтонів зі схожими соціально-економічні передумовами для навчання є меншою в тих країнах та економіках, де популяція іммігрантів велика, а їхній соціально-економічний статус є настільки ж різноманітним, наскільки й соціально-економічний статус інших учнів.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Категорії