Яке значення для освітньої системи має те, що учнів залишають на другий рік або відраховують зі школи?

За даними PISA – 2009, фахівці досліджували ефективність певних практик, які використовують країни-учасниці. Ідеться про практику залишати учнів на другий рік та про переведення учнів із низькими навчальними досягненнями, проблемною поведінкою або особливими навчальними потребами з одних шкіл до інших. Обидві практики є досить поширеними в освітніх системах окремих країн.

У деяких країнах учнів розподіляють по школах або у межах однієї шкіли по класах відповідно до їхнього навчального потенціалу, інтересів або поведінки. Невстигаючих учнів можуть залишати на другий рік навчатися повторно в тому самому класі або переводити до інших шкіл.

Результати дослідження підтверджують, що такі заходи не покращують результатів навчання, не роблять освіту більш доступною та справедливою, проте можуть дорого коштувати країні.

Пропонуємо ознайомитися зі звітом за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*