Якість викладання й умотивованість учнів до навчання більш важливі, ніж кількість часу, яку учень витрачає на вивчення предмета

Конкуренція за кращі місця у вищих навчальних закладах, а згодом і за кращі робочі місця, спонукають учнів відвідувати додаткові заняття з окремих навчальних дисциплін. Фахівці PISA, на підставі аналізу даних дослідження, проведеного у 2006 році, з’ясовували, чи окупаються інвестиції в позакласні додаткові заняття. Вони зробили такі висновки:

  • На результати навчання більше впливає не кількість, а якість часу, що на нього витрачається;
  • Додаткові заняття зі своїми учителями сприяють покращенню навчальних досягнень учнів;
  • Результати учнів значною мірою залежать від їхньої вмотивованості .

Пропонуємо ознайомитися з черговим тематичним звітом «Чи окупаються інвестиції в позакласні додаткові заняття?» у рубриці «PISA. У центрі уваги».

Опубліковано в Новини Мітки: , , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*