Як навчаються учні-іммігранти в школах з несприятливими передумовами для навчання?

За даними PISA-2009, у більшості країн-членів ОЕСР учні-іммігранти отримують низькі результати PISA  (порівняно з іншими учнями) через несприятливі соціальні передумови для навчання в їхніх школах. Такого висновку дійшли після аналізу різних передумов для навчання учнів у школах країн-членів ОЕСР й обчислення частки учнів у цих школах, чиї матері мають низький рівень освіти.

Низькі результати навчання учнів-іммігрантів, як правило, не мають значимого зв’язку із концентрацією в їхніх школах учнів-іммігрантів або учнів, які вдома не розмовляють мовою викладання в їхніх школах.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Категорії