Чи вміють 15-річні учні розв’язувати проблеми?

001

Чи набувають сучасні 15-річні учні необхідних умінь для розв’язання проблем у ХХІ столітті? Знайти відповідь на це питання допомагають результати комп’ютерного тестування в галузі розв’язання проблем, яке проводилося серед 85 тисяч учнів із 44 країн та економік у циклі PISA-2012. Читати все ››

Опубліковано в Новини

Чи прагнуть учні успішно навчатися?

pisa37

За даними PISA-2009, учні, які переконані, що для успіху в навчанні варто докладати зусиль, зазвичай мають значно вищі результати PISA з математики, ніж інші учні. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чи впливає на результати навчання учнів робота їхніх батьків?

%d1%81%d0%b0%d0%bc%d1%8b%d0%b5-%d0%b2%d0%be%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b5%d0%b1%d0%be%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b5-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%84%d0%b5%d1%81%d1%81%d0%b8%d0%b8-2018

Результати навчання учнів сильно корелюють із тим, ким працюють батьки учнів. Водночас у деяких країнах учні, незалежно від виду діяльності їхніх батьків, мають вищі результати PISA, ніж учні з інших країн, чиї батьки є професіоналами. Цей факт свідчить про те, що дітям працівників фабрик і заводів та дітям юристів і лікарів можуть надаватися однаково високоякісні освітні можливості.

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини

Хто в закладах освіти прогулює заняття?

wst-p-670x300

Підлітки є підлітки. Це перехідний період між дитинством і дорослістю, коли неминуче порушуються ті чи інші правила й заборони. У багатьох країнах проявами таких порушень є прогули занять. Проте в деяких країнах 15-річні учні не схильні до прогулів, тому що усвідомлюють важливість навчання.

Пропонуємо ознайомитися із 35-м випуском “PISA в центрі уваги”, з якого ви дізнаєтеся:

  • Як прогули занять пов’язані зі зниженням результатів учнів у тестуванні PISA з математики?
  • Як рівень прогулів позначається на успішності закладів освіти й систем освіти країн?
  • Чи заклади освіти й сім’ї учнів можуть сприяти зменшенню кількості прогулів занять?

Зі звітом можна ознайомитися за посиланням.

Опубліковано в Новини Мітки:

Де у світі учні мають високі результати навчання?

web_children

За даними PISA-2009, країни, у яких учні мають високі результати навчання та які успішно впроваджують освітні реформи, мають кілька основних спільних характеристик.  Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Що говорять результати учнів-іммігрантів у дослідженні PISA про якість систем освіти різних країн та економік?

pisa33

Учні-іммігранти, які переїхали з однієї країни до іншої та, як наслідок, мають багато спільного з погляду культурних особливостей з учнями зі своєї рідної країни, у різних країнах показують різні навчальні досягнення. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чи отримують вищі результати в дослідженні PISA учні тих класів, у яких немає проблем із дисципліною?

pisa_32

За даними PISA-2009, кращий поведінковий клімат у класі сприяє досягненню вищих результатів у навчанні й не залежить від загального соціально-економічного профілю закладу освіти. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Круглі відмінники – хто вони й де живуть?

no-translate-detected_23-2147650727

Результати PISA-2009 показують, що країни з близькими середніми результатами PISA не можуть однаково успішно готувати круглих відмінників. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чи можна зменшити різницю в результатах навчання між учнями зі сприятливими й несприятливими передумовами для навчання?

376829-pbg2hs-807

За даними PISA-2009, учні, які вміють узагальнювати інформацію, як правило, отримують вищі результати в тестуванні PISA із читання. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чи залежить читацька компетентність учнів-іммігрантів від того, як давно вони живуть у новій країні?

pisa29

У більшості країн ОЕСР 15-річні учні, які недавно приїхали до країни, мають нижчі результати PISA із читання, ніж учні, які приїхали до країни у віці до п’яти років. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,