Круглі відмінники – хто вони й де живуть?

no-translate-detected_23-2147650727

Результати PISA-2009 показують, що країни з близькими середніми результатами PISA не можуть однаково успішно готувати круглих відмінників. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чи можна зменшити різницю в результатах навчання між учнями зі сприятливими й несприятливими передумовами для навчання?

376829-pbg2hs-807

За даними PISA-2009, учні, які вміють узагальнювати інформацію, як правило, отримують вищі результати в тестуванні PISA із читання. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чи залежить читацька компетентність учнів-іммігрантів від того, як давно вони живуть у новій країні?

pisa29

У більшості країн ОЕСР 15-річні учні, які недавно приїхали до країни, мають нижчі результати PISA із читання, ніж учні, які приїхали до країни у віці до п’яти років. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чим відрізняються школи великих міст від інших шкіл?

untitled-design-9

За даними PISA-2009, у більшості країн та економік учні, які навчаються в школах у великих містах, як правило, мають вищі результати PISA, ніж учні, які навчаються в інших школах. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Чи має значення, у якій школі навчаються учні?

untitled-design-8

Успішність системи освіти полягає в її можливості забезпечити успішне навчання для всіх учнів. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Що дають оцінки?

untitled-design

Різні країни застосовують різні системи оцінювання. Проте в кожній із них є тенденція заохочувати опанування вмінь і набуття компетентностей та сприятливе ставлення учнів до свого навчання. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Чим бажають займатися учні після закінчення середньої школи?

untitled-design-7

За даними PISA-2009, учнів, які прагнуть отримати вищу освіту, найбільше в Кореї (80%), тоді як найменшу частку таких учнів зафіксовано в Латвії (25%). Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Як навчаються учні-іммігранти в школах з несприятливими передумовами для навчання?

27-04-2018

За даними PISA-2009, у більшості країн-членів ОЕСР учні-іммігранти отримують низькі результати PISA  (порівняно з іншими учнями) через несприятливі соціальні передумови для навчання в їхніх школах. Такого висновку дійшли після аналізу різних передумов для навчання учнів у школах країн-членів ОЕСР й обчислення частки учнів у цих школах, чиї матері мають низький рівень освіти. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Книга Андреаса Шлейхера «Найкращий клас у світі: як створити систему освіти 21-го століття»

untitled-design-1

13 грудня відбулася презентація україномовного видання книги Андреаса Шлейхера.  Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: ,

Чи вдаються країни до політичних кроків для вдосконалення своїх систем освіти з погляду рівних і справедливих освітніх можливостей?

25

Результати PISA вказують на те, що жодна із країн або економік ще не досягла створення такої системи освіти, яка надавала б усім учням абсолютно рівні й справедливі освітні можливості. Читати все ››

Опубліковано в Новини Мітки: , ,