PISA. У центрі уваги.

Після проведення чергового циклу PISA Організація економічного співробітництва й розвитку (ОЕСР) оприлюднює не лише загальний звіт, але й короткі тематичні звіти за результатами дослідження. Фахівці Українського центру оцінювання якості освіти перекладатимуть ці матеріали українською мовою та оприлюднюватимуть у новій інформаційній рубриці «PISA. У центрі уваги».

Розпочинаємо з публікації узагальненого звіту PISA–2015, де висвітлюються окремі результати, що їх продемонстрували учасники. Нагадуємо, що дослідження циклу 2015 року було сфокусоване на природничих дисциплінах.

Участь у дослідженні 2015 року взяли близько 540 000 учнів, які репрезентували близько 29 мільйонів 15-річних школярів із 72 країн-учасниць.

Тести містили завдання з декількома варіантами відповіді й завдання з короткою й розгорнутою відповідями і були згруповані навколо текстів, що описують ситуації з реального життя.

Тестові завдання з природничо-наукових дисциплін, читання, математики й групового розв’язування задач мають сумарну тривалість 810 хвилин. При цьому різні учні виконували різні комбінації тестових завдань. Тестування проводилося з використанням комп’ютерів.

Після аналізу отриманих даних з’ясувалося, що результати учнів із Сінгапуру перевершують учасників з усіх інші країн у природничо-наукових дисциплінах. А гендерний розрив у читанні на користь дівчат зменшився на 12 пунктів у період із 2009 р. до 2015 р.: показники хлопців покращилися, особливо серед найбільш успішних, а дівчат – погіршилися, особливо серед найменш успішних.

Докладніше про те, що показали дані дослідження, читайте у звіті «PISA-2015. У центрі уваги: результати».

Оригінал звіту «PISA-2015. Results in Focus».

Наступні публікації будуть присвячені дошкільній освіті.

Слідкуйте за нашою сторінкою!

Опубліковано в Новини Мітки: , ,

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*